Mercedes 450 SL (R107) - drzwi

Drzwi zostały już rozbrojone i zdjęte z samochodu. Zaczynamy zrywać lakier, żeby zobaczyć stan blachy. Najpierw drzwi prawe.

Jak widać stan drzwi jest bardzo dobry. Drzwi zostają jeszcze dobrze sprawdzone, żeby wyłapać wszelkie nierówności. Najlepsza do tego jest wprawiona ręka lakiernika :)
Bierzemy się za drzwi lewe. Zdzieramy lakier i już na początku niespodzianka - zaawansowana korozja.

Zdzieramy lakier dalej i tak prezentuje sie goła blacha.
Zobacz również: Test: GLE Coupe - tak powinno bujać się mercem!
Po prawej stronie widać na nich małe podłużne wgniecenie. Miejsce to naprawiamy spoterem. Tak to wygląda po naprawie:
Zbliżenie na skorodowane miejsce

Drzwi bierzemy na warsztat. Będziemy wycinać korozję i wstawiać łatkę. Tu drzwi po wycięciu skorodowanego miejsca. Niestety trochę ciemne zdjęcia.
Na początku łapiemy łatkę punktowo w kilku miejscach. Potem spawamy dookoła.

Spawy od czasu do czasu trzeba opukać, aby wyeliminować naprężenia. Pod spód podkładamy żelazko blacharskie, a z góry opukujemy małym młotkiem blacharskim. Spawy szlifujemy na równo.
Poniżej ostatnie zdjęcie jakie zostało zrobione podczas tego procesu.


Polecane przez autora:
- Mercedes 450 SL (R107) - błotniki, pokrywa dachu i elementy różne
- Szpachla, szpachla i jeszcze raz szpachla
- Mercedes 450 SL (R107) - blacharka fartuch i ściana grodziowa
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Ten artykuł ma 6 komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze