Mercedes 450 SL (R107) - dalsza praca z silnikiem

Silnik znajduje się już poza komorą silnika. Można przystąpić do rokładania go na części pierwsze. Jednostka ta jest dosyć skomplikowana, więc jest dużo do zrobienia.

Na początku zdjęcie poglądowe z opisem osprzętu na silniku. Widać brak założonych dwóch pasków klinowych. Koło pośrednie nie kręci się prawidłowo — zatarte łożysko. Trzeba je wymienić.
Zbliżenie na miskę olejową. Wszystko pokryte jest gruba warstwą oleju wymieszanego z brudem.
Pompa klimatyzacji na silniku.
Poduszki silnika i amortyzatory drgań. Wszystko już zużyte. Idą do wymiany.

Widok na kolektor wydechowy.
Zobacz również: Test: GLE Coupe - tak powinno bujać się mercem!
Ściągamy wszystko co można z silnika.


Tu akurat pompa układu hamulcowego z komory silnika. Trochę ją "zjadło".
Pompa powietrza stała w miejscu. Na szczęście udało się ją zregenerować.

Alternator podczas rozkładania.
Oznaczenia przewodów. Można się w nich łatwo pogubić.
Na górze silnika już trochę luźniej.

Zdemontowane listwy wtryskowe.
Zdjęty i zabezpieczony kolektor.
Na sam koniec dzisiejszej relacji widok silnika bez kolektora, oraz zbliżenie na stan uszczelek. Naturalnie idą do wymiany.
Komplet uszczelek czekających na wymianę.


Polecane przez autora:
- Mercedes 450 SL (R107) - błotniki, pokrywa dachu i elementy różne
- Szpachla, szpachla i jeszcze raz szpachla
- Mercedes 450 SL (R107) - blacharka fartuch i ściana grodziowa
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Ten artykuł ma 14 komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze